Alla inlägg under juli 2013

Av Someone - 28 juli 2013 17:36

hemma efter två veckor på Menorca ( "men inte kvinnor och barn" som min pappa brukar säga)

har varit en vecka i Mahon/Maó ( eller lite utanför) och en i Cituadella (eller lite utanför)

känns skönt att vara hemma igen (Yhey!)


Av Someone - 28 juli 2013 16:53

    

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag heter Shira. Jag är 14 år.

Jag sitter i ett ensligt rum med en massa papper framför mig.

Polisen vill ha en exakt redogörelse, vad som hände, vilka som bör misstänkas och så.

Dagen då min brorsa Justin Bieber dog.


Jag har aldrig riktigt brytt mig om vad Justin gjorde. Visst, jag såg honom byta tjej som jag bytte

klädsmak (vilket jag påminde honom om genom att spela Hot 'n Cold varje gång han gick förbi mitt

rum med en ny "docka")( morfar hade till och med ljudisolerat hans rum, "av säkerhets skäl", men jag tror

att det var för att jag skulle kunna sova även när Justin var hemma) men vadå?

Och såklart att jag visste att han hade ett gäng, några rätt cola typer faktiskt, rökte och gick beväpnad.


Det var anledningen till att jag inte gick ut med någon. Så fort killen ringde på dörren var Justin där och ville ha

"grabbsnack", vilket innebar att det gick ett varv runt kvarteret och sedan kom Justin ensam tillbaka.

Så jag hade bara tjejkompisar, Hannah, Clarice, Ida och Kelly. (Ida är från "the Sweden", som hon kallar det)


Ialla fall min story börjar ett år innan Justins död....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Av Someone - 7 juli 2013 21:02

Spelar spel, och har tråkigt. And I say: "Do it the way you do it, do it like nobody's around" ; )

Vilken är det? Säg mig                                              

Comments, please

Av Someone - 5 juli 2013 19:31

Jag, min syrra och mamma har varit i vår sommarstuga de senaste tre dagarna, kul ^_^ , och vi ska dit imorgon också, efter lite #bokshopping. Vet ni, #Stolthetochfördom är en bra film. Så även #27dresses och #Elladenförtrollade. HEJ!

Av Someone - 1 juli 2013 15:30

Äntligen har Scarlet kommit till mitt bibliotek. Ska hämta den snart. Så glad, har väntat jättelänge : D

Presentation


Someone: Simply Crazy Minded! ;)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Uppskrivning av besökare ; )

Translaaaaate


Skapa flashcards